Julia Hjalmarsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Julia - 31 augusti 2010 08:39

Här kommer ett till boktips.


Janis den magnifika av Johanna Nilsson är en väldigt bra bok om vänskap, sorg och att finna sig själv.


  


Den här boken handlar om Janis som har snott hennes brorsas bil och åker norrut. Hon är sjutton år och har inget körkort. Hon ska hitta det ultimata som hon och Emelie skulle ha hittat tillsammans, men Emelie svek Janis.


Dålig  Bra  Jättebra


Av Julia - 30 augusti 2010 21:46

Här kommer ett boktips från min gamla blogg. Kommer även komma fler boktips.


Var är Alaska? av John Green är en underbar bok som jag läste när jag var på Djerba. Den handlar om att hitta nya kompisar och livet på internat skolan Culver Creek.

I Var är Alaska  flyttar Miles från sina föräldrar i Florida till internatskolan Culver Creek i Alabama. På Culver Creek träffar han nya vänner, en av dem är Alaska som förändrar hands liv på många oväntade sätt.


Dålig    Bra    Jättebra

Av Julia - 30 augusti 2010 21:28

Detta är min nya blogg och nu ska jag hålla mig här. Ska även försöka blogga mer, får se hur det blir med det med tanke på skolan.


Här är en länk till min gamla blogg: http://neverbeafraidagain.wordpress.com.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Julia
Ålder: 17
Gör: Går andra året på humanvetarprogrammet
Intressen: Orientering, hästar, dans, böcker, virkning

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Omdigitalkameror.se

Bloglovin

bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards